פינוי דירה בהרצליה

פינוי דירה בהרצליה

אם יש עיר שמזוהה בישראל עם איכות חיים גבוהה, תהיה זו בוודאי הרצליה. העיר הבולטת של מישור החוף, המהווה חלק מאזור השרון הדרומי, מציעה הכל מהכל – כולל מרינה נהדרת ומרכז עסקים מפותח. אלא שבהרצליה יש גם המון מבנים ותיקים, כיאה לעיר שנוסדה כמושבה עוד בשנת 1924. התוצאה היא שיש בהרצליה בתים ודירות רבים שעומדים על תילם כבר עשרות שנים, ולכן ייתכן שבמהלך התקופה הצטברו בהם פריטים מגוונים שאין להם שימוש.

גם אתם סבורים שהדירה שלכם עונה על ההגדרה הזו? הפתרון המתבקש עבורכם הוא להיעזר בשירותיה של חברה המבצעת פינוי דירות בהרצליה, ורצוי של כזו שתוכלו לסמוך עליה בכל מאת האחוזים, ובעיניים עצומות. חב' פינוי דירה היא חברה כזו בדיוק, כאשר היא מציעה שירותי פינוי דירות בהרצליה והסביבה מזה כ-11 שנה, ונחשבת למעשה לוותיקה בישראל בתחום של פינוי דירות.

בגדר חובה: היכרות עם הרצליה

כשפונים לחברת פינוי דירות, מעוניינים שהתהליך יתבצע במהירות, ביעילות ובבטיחות. תנאי מרכזי לכך הוא היכרות מקסימלית של החברה המבצעת עם העיר בה מתבצע הפינוי, וחשוב שגם עם אתרי הפסולת המורשים הקרבים אליה.

זהו המצב במקרה של חב' פינוי דירה, שהייתה הראשונה שביצעה ועדיין מבצעת מזה שנים את הפינויים בכל השכונות של הרצליה וברחובותיה המרכזיים: מרכז העיר, הירוקה המרכזית, הרצליה הצעירה, הרצליה פיתוח, המרינה, יד התשעה, נוה ישראל וכיוצא באלה. אנשי החברה יודעים כיצד מומלץ להגיע לכל רחוב ורחוב – נניח, בן גוריון, א.ד גורדון, המגינים, רמת ים ואחרים – ומתי לעשות כן, כדי שהפינוי יהיה הפשוט ביותר לביצוע. כך למשל מתכננים אנשי החברה את הפינוי כך שיתבצע פעמים רבות לאחר השעה 9:00 בבוקר, עם השתחררות מסוימת של העומס בכניסה לעיר ובאזורי התעשייה בה.

חשיבותה של זמינות

פעמים רבות אנחנו מעוניינים בפינוי דירה ושירות אלטיזכן שיתבצע תוך פרק הזמן הקצר ביותר האפשרי, אפילו מיידית. לא כל חברה מספקת את הפתרון המהיר הזה, אבל חב' פינוי דירה – בהחלט כן. העובדה שהחברה ממוקמת בתל אביב, מרחק נסיעה מינימלי מהרצליה, מאפשרת לאנשיה להגיע לבית הלקוח אפילו באותו יום, על מנת להעניק לו את הייעוץ האובייקטיבי והמקצועי המהווה את נקודת ההתחלה הרצויה של כל פינוי. בהתאם לכך, אנשי החברה בוחנים את הפריטים מ-א' ועד ת', בעיקר מבחינת המצב הנוכחי שלהם או מבחינת השווי הכספי, ומגיעים יחד עם הלקוח להחלטה משתלמת והגיונית עבורו: בין אם שמירת הפריט, בין אם העברה שלו לאתרי הפסולת ובין אם כל ייעוד אחר שנקבע לו. העובדה שהחברה עובדת עם חוזה עבודה מפורט ומוסכם על כל אחד מהצדדים מהווה פלוס נוסף, שתורם לשקט הנפשי של הלקוחות.

גם בכל הנוגע לפינוי עצמו, אתם יכולים להיות שקטים כאשר אתם נעזרים בשירותיה של חב' פינוי דירה. החברה מחזיקה בהון אנושי מהשורה הראשונה ובציוד מתקדם המקל את ביצוע הפינוי, למשל משאיות או מנופים (באמצעותם תוכלו להוציא מהדירה חפצים שאינם עוברים בפתח הדלת או המעלית). הפינוי עצמו מתבצע תמיד תוך שמירה על הסדר ועל הניקיון, במטרה להבטיח כי כבר מרגע שאנשי החברה יוצאים מפתח הדלת יהיה ניתן לחזור לשגרת מגורים בדירה. למעוניינים בכך יכולה חב' פינוי דירה לספק המלצות על אנשי ניקיון, שיפוצים, אינסטלציה וכן הלאה, שיבצעו את עבודתם עם הנחה משמעותית ללקוחות החברה.

אז התקשרו ותקבלו מענה מהיר ומיידי: 072-3932563 (בקשו את דרור או אביב)

מומחים בפינוי במרכז הארץ לרבות ערים הגובלות בהרצליה כגון רמת השרון ועוד. אנו המומחים גם לפינוי דירה בת"א ו. אין כמעט עיר בארץ שעוד לא פינינו בה במהלך 11 השנה האחרונות כך שתסמכו עלינו גם בפינוי הדירה שלכם!

לפתרון מידי, מהיר ומשתלם,
חייגו עכשיו
לחברה הראשונה בפינוי דירה

חברת פינוי הדירה