פינוי דירה בפתח תקווה

פינוי דירה בפתח תקווה

פתח תקווה, "אם המושבות", היא אחת הערים הגדולות והחשובות בישראל. זוהי עיר שמהווה בית לכמעט רבע מיליון איש, המתגוררים בשכונות הותיקות של העיר אך גם באזורים החדישים יותר. שירותי פינוי דירות, ירושות או עזבונות בפתח תקווה נדרשים פעמים רבות, כשהרצון העיקרי הוא לסיים עם הפינוי בצורה המהירה והבטוחה ביותר – ורצוי שגם בתשלום מינימלי (או אפילו בחינם). אם תדעו מה לעשות ולמי לפנות, תוכלו לסמן "וי" על היעדים החשובים האלה.

כלל האצבע: החברה חייבת להכיר את העיר

חברת פינוי דירות יכולה להיות מקצועית ואפילו מומלצת, אבל לא לבצע כראוי פינוי דירה בעיר ספציפית עקב חוסר היכרות עם העיר. ההיכרות הזו חשובה מאד עקב מספר סיבות. ראשית, היא תאפשר לחברה לדעת מהן הדרישות הספציפיות של העירייה לפינוי, כפי שהן מנוסחות בחוקי העזר העירוניים. בהמשך לכך תדע החברה לאן היא יכולה להעביר את הפריטים שפונו מהדירה, בעיקר בכל הנוגע לאתרי ההטמנה המורשים הנמצאים באזור. בדרך זו יימנעו עבירות על החוק, עליהן יש פוטנציאל קנסות בלתי מבוטל, מהן סביר בהחלט להניח שתרצו להימנע.

כאשר אנשי החברה המבצעת את הפינוי מכירים את מפת העיר כמו את כף ידם, יעילות הפינוי כולו משתפרת פלאים: הדבר מביא לצמצום משמעותי בזמן הפינוי וגם להפחתת סכום התשלום עליו. הידע הזה יכול להיות מגולם בהיכרות עם התנועה בעיר, כך שאנשי החברה המפנה ידעו מהן השעות האידיאליות והנוחות ביותר להגיע לכל אזור או שכונה: אם יש אזור בו קיים עומס רב בדרכים בשעות ספציפיות, למשל אזור הקניון הגדול ובית החולים בילינסון, אנשי החברה יקפידו להגיע לאזור בשעות רגועות יחסית.

היבט אחר של בקיאות החברה בשטח הוא ההיכרות האופטימלית שלה עם השכונות עצמן, מבחינת דרכי הגישה או אפילו אופי הבנייה והמגורים. על החברה להכיר היטב את השכונות הותיקות של פתח תקווה, שהן בדרך כלל אלה שהפינוי מתבצע בהן, כאשר בין השכונות הללו אפשר להזכיר את יוספטל, נווה גנים, שיכון מפ"ם או קריית דוד אליעזר. הידע הזה אינו מובן מאליו בכל חברת פינויים המציעה את שירותיה בפתח תקווה, ולכן אתם צריכים לתהות על קנקנה של החברה המבצעת – או פשוט לפנות מראש לחברה שנחשבת לשם לדבר בתחום בישראל.

עלינו חב' פינוי הדירה (הראשונה) ולמה כדאי לבחור בנו

חב' פינוי הדירה (הראשונה) היא הרבה יותר מחברה לפינוי דירות – זוהי החברה הראשונה בישראל שביצעה פינוי דירות ותיקים, עם ניסיון המתפרש על פני עשורים רבים. אנו מפנים דירות, ירושות ועזבונות בצורה המקצועית, עם אפשרות לעשות זאת חינם. אנשיה מגיעים לדירה המיועדת מבעוד מועד, מבצעים מיון תכולה, מעניקים ייעוץ ומעבירים את הפריטים במלוא הבטיחות והרגישות – כי עדיין מדובר בחפצים ששימשו אתכם או את קרוביכם במשך שנים, לחלקם הגדול יש ערך רגשי עבורכם. העבודה היא תמיד- בכפוף לחוזה עבודה מפורט, האמינות של החברה והעובדה שאנשיה עושים הכל כדי להחזיר את הדירה לשימוש מהיר, הם שעושים את ההבדל.
התקשרו אלינו לקבלת המלצות לפי צורך ולתיאום הערכת תכולה מקצועית ללא התחייבות.

לפתרון מידי, מהיר ומשתלם,
חייגו עכשיו
לחברה הראשונה בפינוי דירה

חברת פינוי הדירה