הסכנות בפינוי דירה עצמאי

הסכנות בפינוי דירה עצמאי

 

פינוי תכולה מדירה מהווה הפקה מורכבת. זה אולי נראה לכם פשוט כי אתם זוכרים את הימים בהם הייתם סטודנטים ודילגתם מדירה לדירה בקלות יחסית. אבל אתם שוכחים: בזמנו לא היו לכם כמעט חפצים ,היה לכם יותר זמן פנוי ויותר כוח ,וגם מלאכת הפינוי עוררה פחות בעיות. בגילכם המופלג ,פינוי תכולה מדירה, ודאי אם מדובר בדירה שקיבלתם בירושה והיא עמוסה חפצים או בדירה בה חייתם ואגרתם חפצים רבים, היא מלאכה למקצוענים. כדאי שתדעו מראש מה צפוי לכם ומהם האתגרים הכרוכים בפינוי דירה עצמאי עוד לפני שתשברו את הראש ואת הגב. אז הקדימו תרופה למכה: היעזרו בשירותי פינוי דירה שיחסכו לכם זמן, כסף, ריצות ומשאבים.

אין זה משנה כמה תשכנעו את עצמכם שאין בעיה ושאתם מסוגלים, פינוי דירה עצמאי הוא מבצע שקשה לעמוד בו לבד. אל תטעו לחשוב ששירותי פינוי דירה הם שירותים לעצלנים או לאנשים שיכולים להרשות לעצמם לזרוק כסף. לאור כל האתגרים והקשיים ולאור היתרונות של השירות היעיל, שירותי פינוי דירה הם מצרך חיוני שפשוט אי אפשר בלעדיו ושלא כדאי לוותר עליו.

למה כל כך קשה לפנות דירה לבד?

בדירה עמוסת תכולה קשה לדעת מה לעשות ואיך, לא ברור מאיפה להתחיל, איך להמשיך וכיצד לסיים. פינוי דירה באופן עצמאי איננו יעיל ולעתים הוא אף איננו ישים.

  1. כשאתם עוסקים בפינוי התכולה של דירתכם או של דירת יקיריכם הרבה זמן מתבזבז לשווא: בגלל תהיות מה ואיך לעשות, בגלל הפלגה במסלול הזיכרונות והקדשת זמן לעיון במכתבים ובתמונות ובגלל קשיים רגשיים וחסמים שמעכבים אתכם בהשלמת המשימה.
  2. עוד גורם שהופך פינוי דירה עצמאי לבלתי יעיל במיוחד הוא האגרנות החבויה בנו. כולנו אגרנים, וההבדל בינינו הוא במידת הכפייתיות. כך או כך, לרובנו יהיה קשה לשים קץ לעניין ולהיפטר ממה שאינו משמש אותנו.
  3. מלאכת המיון של התכולה קשה לנו ואין זה פשוט להחליט מה עדיין שימושי, מה במצב תקין, מה ראוי למסירה, מה ראוי לתרומה, מה צריך ללכת לפח ואם יש סיכוי להרוויח ממכירה של פריטים מסוימים. אינכם יודעים לזהות פריטים אלה ואתם עלולים לפספס פריטים שניתן למכור בקלות ולהרוויח כסף.
  4. אחרי המיון יש גם לבצע פינוי, ויש בעיה: להיכן מפנים, לאן משליכים, למי תורמים ולמי אפשר למכור חפצים הראויים לשימוש?
  5. התכולה כוללת גם חפצים גדולים שקשה לפנותם, ישנם חפצים שבירים וישנם קשיים הכרוכים במיקום הדירה, למשל דירה גבוהה. אם תשברו את הראש לבד לא תצליחו להגיע לפתרון יעיל, ועל הדרך – תשברו גם את הגב.
  6. חשוב לזכור שאחרי מלאכת המיון יש עוד מלאכה חשובה: ניקיון של הנכס – ואין זה קל בכלל.

 

אילו סכנות אורבות למפני דירה עצמאיים?

לצד הקשיים והאתגרים הללו יש גם סכנות שאורבות למי שאורז דירה לבד: שבירה של תכולה ושל חפצים, קושי במציאת מקום לחפצים מיותרים שראויים היו לעבור הלאה, השלכת פסולת במקומות אסורים שגוררת קנסות ואפילו נזקים פיסיים – אנשים רבים הזיקו לעצמם כשהעבירו דירה והרימו חפצים כבדים מדי. אתם גם עלולים למכור חפצים לשרלטנים שירמו אתכם ושלא יתנו לכם תמורה ראויה לחפצי הערך אותם תבחרו למכור.

איך שירותי פינוי דירה ינטרלו את המוקשים?

אם תבחרו להיעזר בשירותי פינוי דירה הם ינטרלו עבורכם את כל המוקשים: הם ימיינו, יסחבו, ידאגו לפינוי פריטים מאתגרים תוך התגברות על תנאים מאתגרים (פינוי פריטים כבדים מדירה בקומה גבוהה), הם יעבירו חפצים לתרומה ויעבירו חפצים אחרים למכירה ואולי אף יקנו מכם את חלקם. מפני דירה מקצוענים גם ישליכו את הפסולת במקומות מתאימים, ישמרו על התכולה ועל הנכס ולבסוף ישלימו את המלאכה עם ניקיון יסודי של הדירה.

בחירה זהירה ומושכלת

כדי ליהנות מכל אלה, עליכם לא רק להיעזר בחברה המציעה שירותי פינוי דירה. תנאי הכרחי להצלחת מבצע הפינוי הוא בחירה בחברה הנכונה. בחירה במפני דירה בלתי מיומנים יכולה לא רק לא לפתור לכם את הבעיות ולא להעלים את הקשיים, אלא ממש לפגוע בכם ולהערים קשיים חדשים: הם עלולים להשליך פסולת במקומות אסורים, לפגוע בתכולה, לגרום נזק לנכס, לרמות אתכם בכל הנוגע לערכם של החפצים שיקנו מכם מבלי לתת לכם תמורה ראויה. הם גם עלולים לגבות מכם מחיר בלתי הוגן עבור שירותי הפינוי וגם להתחיל סחבת, התחמקויות ודחיות מבלי להשלים את המשימה באופן ראוי, יעיל ובזמן.

 

 

לפתרון מידי, מהיר ומשתלם,
חייגו עכשיו
לחברה הראשונה בפינוי דירה

חברת פינוי הדירה