פינוי דירה באשדוד

פינוי דירה באשדוד

שירותי פינוי דירה באשדוד אמינים ומנוסים – עם ניסיון של למעלה 11 שנים – במיוחד בשבילכם. אם אתם זקוקים לפינוי של תכולה מדירה ואתם מתגוררים באשדוד ובסביבתה, אל תעשו זאת לבד: חסכו כסף, זמן וריצות בעזרת חברה המספקת שירותי פינוי דירה.

שירותי פינוי דירה באשדוד – למי זה מתאים?

לכל מי שזקוק לפינוי תכולה מדירה, ממשרד או מעסק, כאשר הדירה נמצאת באשדוד או בסביבתה. שירותי אלטיזכן ופינוי דירה באשדוד מוצעים לבעלי דירה בשכונות החדשות והישנות, בין אם הדירה נמצאת באחד משבעה עשר הרבעים (רובע א' עד רובע י"ז) ובין אם היא ממוקמת בסיטי, ברובע המיוחד או במשולש החקלאי, וגם אם היא מחוץ לאשדוד – באחד היישובים הסמוכים.

שירותי פינוי דירה באשדוד מתאימים למי שזקוק לפינוי התכולה מהדירות הממוקמות באשדוד ובסביבתה על רקע של מעבר לדירה חדשה, קבלת דירה בירושה, מעבר לחו"ל או סידור לקראת שיפוץ או ארגון מחודש של הדירה. בכל המקרים הללו שירותי פינוי דירה יקלו עליכם מאד. אז איך פינוי כזה עובד?

שלב ראשון – התרשמות והצעת מחיר

בשלב זה יגיעו המומחים לפינוי דירה אל הנכס ויתרשמו מהמצב. הם יבדקו מה נחוץ כדי להשלים את פינוי הדירה בבטחה וביעילות. הם יסיקו מה בדיוק נדרש והאם יש דברים המצריכים התייחסות מיוחדת: למשל, האם הדירה נמצאת בקומה גבוהה ויש צורך בשירותי פינוי מתקדמים (מנופים וכדומה), האם התכולה כוללת חפצים יקרי ערך (אוספים, עתיקות, חפצי אמנות יקרים, חפצי נוי וכדומה), האם התכולה כוללת פריטים בעלי ערך סנטימנטלי (תמונות, יומנים, מכתבים – יש לארזם בנפרד וברגישות ולא להעבירם הלאה) וכיוצא באלה. בשלב זה יקבע מה ייעשה בתכולה לאחר שתיארז. בשלב זה גם תינתן לכם הצעת מחיר, ויקבע מועד ביצוע הפינוי.

שלב שני – מתחילים במבצע הפינוי

שלב זה כולל אריזה של התכולה בבית. מלאכת האריזה כוללת מלאכת מיון מדוקדקת, במסגרתה תיערך הבחנה בין סוגי התכולה הבאים:

  •    חפצים שיארזו לשימוש חוזר ויישארו בחזקתכם.
  •    חפצים שפג תוקפם ולא ניתן להשתמש בהם אלא יש להשליכם – מלאכת פינוי דירה כוללת גם העברה לאתרי פסולת מורשים כדי להימנע מקנסות.
  •    חפצים שיועברו לתרומה – מומחים לפינוי דירה ימצאו למי לתרום אותם.
  •    חפצים שיועברו למכירה – מומחים לפינוי דירה ירכשו מכם חפצים בעלי ערך וישלמו בעדם סכום הוגן וראוי. במקרים מסוימים, שירותי פינוי הדירה יינתנו בתמורה לתכולה מבלי שיידרש מכם תשלום נוסף.
  •    חפצים שיועברו לחידוש – ישנם פריטים אותם ניתן לתקן, לשפר ולחדש, ולהעבירם לשימוש שלכם או של אחרים, לפי בחירתכם.

בשלב זה תוכלו לשהות בבית ולהשגיח על הנעשה, אף על פי שאין בכך הכרח. אם תבחרו בחברה אמינה, לאחר שקבלתם המלצות מלקוחות מרוצים, תוכלו לסמוך על נציגיה. הם יבצעו את המלאכה החשובה בזהירות רבה, תוך התייחסות רגישה לחפצים, כדי להבטיח שלא יגרם נזק לדירה או לתכולה.

שלב שלישי – ניקוי הדירה והשמשתה

בסיום מלאכת המיון, האריזה והפינוי, המומחים לפינוי דירה ינקו את החלל וישאירו את הדירה ראויה לשימוש.

אשדוד היא עיר שנמצאת בהליכי צמיחה משמעותיים בשנים האחרונות. יחד עם זאת, יש בה עדיין הרבה מאד שכונות הנחשבות לישנות, ברבות מהן דירות עמוסות בפריטים שאין בהם ממש צורך. אם החלטתם להוציא מהדירה בשעה טובה את הפריטים המיותרים, הצעד המתבקש הבא הוא לפנות לחברה המתמחה בפינוי דירות באשדוד. אבל מדוע כל כך חשוב שהחברה תכיר את העיר מ-א' ועד ת' (כולל הרבעים השונים שלה)? ולמה דרור פינויים היא החברה האידיאלית עבורכם? על כך ועוד במאמר הבא.

המאפיינים של פינוי דירה מוצלח

פינוי דירה מצריך מקצועיות מקסימלית של החברה המבצעת כדי שהוא יהיה יעיל, בטוח ואמין. הוא מבוסס על מספר שלבים שחייבים להתבצע בזה אחר זה. השלב הראשון הוא מיון התכולה, בעיקר על פי הייעוד הסופי של כל אחד מהפריטים. לאחר מכן נדרש תיאום תאריך לביצוע הפינוי, שמזכיר במידה רבה הובלת דירה: החברה המפנה תעמיס את הפריטים על גבי המשאית ותעביר אותם לכתובת החדשה שלהם. בדרך כלל יהיו אלה אתרי ההטמנה, שחייבים להיות מורשים. כבר מהסקירה הזו אפשר ללמוד מדוע היכרות עם הסביבה היא בגדר חובה: ההיכרות הזו תאפשר לחברה המבצעת פינוי דירה ועזבונות לדעת היכן נמצאים אתרי ההטמנה הקרובים ביותר לכל אזור באשדוד, וכך תוכל לבצע את הפינוי על פי חוק.

ההיכרות עם העיר חיונית עקב סיבות נוספות. היא תאפשר לחברה לדעת מהם חוקי העזר העירוניים הנוגעים לפינוי תכולת דירות, השונים באשדוד במידה מסוימת מאזורים אחרים בישראל. לצד זה תכיר החברה את כל השכונות של אשדוד, תדע איך וגם מתי כדאי להגיע לכל שכונה, אזור ורובע. היא תכיר למשל את ההבדלים בין רובע ב', הישן יחסית, לבין רובע י"ב החדיש הרבה יותר. או, דוגמא נוספת, אנשיה ידעו באיזו שעה הכי כדאי להגיע לאזור התעשייה של אשדוד, במטרה להימנע מהעומסים המאפיינים אותו בשעות רבות לאורך היום. הידע הזה מונע הרבה מאד סיבוכים ובעיות ברגע האמת.

ומה באשר למחיר? ובכן, ממש לא בטוח שתצטרכו לשלם אותו. אתם יכולים לבחור בין פינוי הדירה בתשלום, כשהסכום הנגבה הוא לרוב מינימלי. אופציה אחרת היא פינוי דירה חינם, כאשר בתמורה אתם מעבירים לחזקתה של החברה המבצעת את הפריטים בהם אין לכם צורך. קשה למצוא דוגמאות טובות יותר לחיסכון כלכלי או לניצול מקסימלי של הפריטים הישנים.

אז איך מתחילים?

חב' פינוי דירה (הראשונה) היא שם דבר בתחום של פינוי דירות בישראל, והחברה הראשונה שהתמקצעה בפינוי דירות ותיקים. החברה לוקחת על עצמה פינויים מכל סוג – פינוי ירושות, פינוי עזבונות, פינוי דירה לאחר שנגרם נזק לפריטים שבה ועוד – והכל בתכנון מוקפד ובמלוא הזהירות והרגישות. החברה מגיעה לדירה בתאריך ובשעה שנקבעו, מבצעת את מה שהיא נדרשת לו ודואגת להשאיר את הדירה בתום הפינוי נקייה לחלוטין, ומוכנה להמשך המגורים בה.

פנו אלינו עכשיו, בטלפון  0723932563 או בטופס בצד האתר ומייד נחזור אליכם ונתאם הערכה ללא התחייבות לתכולה

לפתרון מידי, מהיר ומשתלם,
חייגו עכשיו
לחברה הראשונה בפינוי דירה

חברת פינוי הדירה